Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Zakład Produkcji Wyrobów Cukierniczych "ELDORA" Dorota Jasion, Wola Mała 134, 37-100 Łańcut
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa  następujących maszyn i urządzeń:

  1. 1 sztuka - piec wsadowyrurkowy o parametrach: min. 12 m2 powierzchni wypiekowej, szacowana wydajność pieca 10-12 kg wsadu/m2/h, piec fabrycznie przystosowany do zasilania instalacją pelletową wraz z automatyką kominową (posiadający Wyczystki Techniczne umożliwiające codzienną obsługę techniczną) ,piec rurkowy wylewany mieszanką szamotowo-ferytową (charakteryzującą siębardzo wysoką akumulacją ciepła), piec posiadający potrójnie wzmocniony odbiór ciepła - Kod CPV - 42214100-0 Piece kuchenne
  2. 1 sztuka - mięsiarka spiralna z wyjezdną dzierżą o parametrach: pojemność min. 150 l, dwie prędkościmieszadła oraz wózka, mieszadło nieprzegrzewające ciasta - Kod CPV 42215000-6 Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów
  3. 1 sztuka -wózek do przewozu pieczywao parametrach: udźwig min. 20 kg, dodatkowa dzieża, wózek dostosowany do mięsiarki - Kod CPV 42215000-6 Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów
  4. 1 sztuka -przesiewacz do mąki ze stali nierdzewnej (wydajność min. 2000 kg/h) - Kod CPV 42215000-6 Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów
  5. 1 sztuka - przystawka do bułki tartej (kompatybilna z pozostałymi zakupionymi urządzeniami) - Kod CPV 42215000-6 Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów
Kod CPV: 
42214100-0
42215000-6
42215000-6
42215000-6
42215000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną oferenci:

  1. posiadający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz uprawnienia niezbędne do wykonania uprawnionych prac lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  2. będący w sytuacji finansowej gwarantującej dobrą jakościowo i terminową realizację zadania,
  3. w stosunku do których nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego.

Ocena powyższych kryteriów dopuszczających zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta zgodnie z dokumentem rejestrowym.

Termin składania ofert: 
czwartek, Styczeń 25, 2018 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Zakład Produkcji Wyrobów Cukierniczych "ELDORA" Dorota Jasion, Wola Mała 134, 37-100 Łańcut

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę następujące kryteria:

  1. Wysokość proponowanej przez Oferenta ceny netto – maksymalnie 55 punktów
  2.  Koszty eksploatacji pieca40 punktów
  3. Długość oferowanego okresu gwarancji - maksymalnie 5 punktów

    Nr kryterium

    Opis kryterium

    Waga kryterium

    1

    Wysokość proponowanej przez Oferenta ceny netto

    55 pkt

    2

    Energooszczędność  pieca

    40 pkt

    3

    Długość oferowanego okresu gwarancji

    5 pkt

Opis kryteriów oceny:

  1. Wysokość proponowanej przez Oferenta ceny netto:

                  Ocena punktowa badanej oferty (Oc) będzie obliczana według następującego wzoru:

                Oc = (najniższa zaoferowana cena netto w postępowaniu/cena netto badanej oferty) x 55

  2. Energooszczędność  pieca. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (40) ofercie w której zadeklarowane będzie spełnienie następujących parametrów charakteryzujących energooszczędność pieca
  • zużycie energii przez piecco najwyżej- 1,2 kW/h
  • zużycie energii przezinstalację peletową      co najwyżej-  1,3 kW/h
  • zużycie energii przezpalnik co najwyżej- 92,8 kW / h

      3. Długość oferowanego okresu gwarancji:   Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji. Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji producenta:

                               Gw  = (okres gwarancji w badanej ofercie/najdłuższy okres proponowanej gwarancji) x 5

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Kwiecień 30, 2018
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów oraz zakresu jej wykonania w następujących okolicznościach:

  1. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
  2. wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
  3. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany;
  4. wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub poszczególnych etapów – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
  5. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;

Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0154/17