Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.04.04.00-18-0056/16
Zamawiający: 
Gmina Jasienica Rosielna, 36-220 Jasienica Rosielna 240
Opis przedmiotu zamówienia: 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa placówek kultury na terenie gminy Jasienica Rosielna”.

  1. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Przebudowa placówek kultury na terenie gminy Jasienica Rosielna” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020
  2. Zakres usług objętych pełnieniem nadzoru inwestorskiego obejmuje:
  3. Przebudowa budynku GOK w Jasienicy Rosielnej,
  4. Przebudowa pomieszczeń biblioteki w budynkach OSP Blizne oraz OSP Wola Jasienicka,
  5. Przebudowę sali widowiskowej w budynku Urzędu Gminy w Jasienicy Rosielnej,
  6. Renowacja zabytkowego portyku kolumnowego w parku Gminnym w Jasienicy Rosielnej

    4. Szczegółowy zakres objęty inwestycją dostępny na stronie internetowej: https://jasienicarosielna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-gminie-jasie...

 

5. Nadzór Inwestorski pełniony powinien być zgodnie z obowiązującymi w czasie realizacji Umowy przepisami prawa, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)

 

6. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in. takich czynności jak:

1) obowiązkową obecność przy przekazaniu placu budowy;

2) kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją przetargową, z projektami budowlanymi, zgodności z umową zawartą z generalnym Wykonawcą,
przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym;

3) Systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji inwestycji oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu oraz zaproponowanie programów naprawczych;

4) dokonywanie stosownych wpisów w dziennikach robót odnośnie:
- zakresu wykonanych robót;
- odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;
- zakończenia robót i gotowości do odbioru;

5) Sprawdzanie jakości wykonanych prac i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i/lub niedopuszczonych do zastosowania.

6) Żądania od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy kontynuacja mogła wywołać zagrożenia;

7) Kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych;

8) Kontrola terminowości realizacji inwestycji;

9) Zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów, oświadczeń, zgłoszeń itp.

10) Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów prac zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, przy czym Inspektor nie może zaakceptować prac ulegających zakryciu bez akceptacji Zamawiającego;

11) Udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą prac montażowych poszczególnych instalacji, a także przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania oraz inicjowanie  i prowadzenie takich spotkań;

12) Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji projektu

13) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzanych w trakcie realizacji prac montażowych;

14) Potwierdzanie faktycznie wykonanych prac, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego  i rozruchu instalacji,

15) Stwierdzenie zakończenia prac, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej;

16) Egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców robót usterek stwierdzonych                        w trakcie odbiorów;

17) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych;

18) Udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach, jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień,

19) Weryfikacja przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji;

20) Udział w odbiorach częściowych i końcowym zadania, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia, objętego umową;

21) Kontrola rozliczeń finansowych zgodnie z wymogami Unii Europejskiej w szczególności zamówienia realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w tym:

- Kontrola prawidłowości wystawiania faktur pod względem zrealizowanego zakresu prac, wysokości kwot do zapłaty, zgodności z zawartą umową z generalnym Wykonawcą
i harmonogramem rzeczowo – finansowym;

- Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez Wykonawców zobowiązań umownych;

22) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania;

23) Realizacja zamówienia przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż.;

24) Udział w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi;

25) Wykonywanie innych obowiązków związanych z realizacją projektu;

  1. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zaniechania wykonania pewnych robót przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez inwestora protokołu konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne oraz sprawdzanie kosztorysów dodatkowych, zamiennych wykonanych przez Wykonawcę.
  2. Udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego.
  3. Sporządzenie dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej z ważniejszych elementów wykonywanych robót.
  4. Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej budowy przed zgłoszeniem zakończenia robót przez Wykonawcę.
  5. Inspektor zobowiązany jest do udziału w przekazywaniu placu budowy dla Wykonawcy, spotkaniach roboczych na budowie, w odbiorach robót zanikających i przeglądach gwarancyjnych zadania w okresie rękojmi i gwarancji, udział w komisji odbioru końcowego zadania i przekazaniu do eksploatacji.
  6. W przypadku niemożności bycia na budowie, Inspektor zobowiązany jest zapewnić zastępstwo kompetentnej osoby posiadającej uprawnienia w zakresie zapewniającym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa, w celu zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia.
Termin składania ofert: 
środa, Wrzesień 23, 2020 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Jasienica Rosielna – sekretariat pokój nr 13 w terminie do dnia 23.09.2020 r. do godziny 10:00

2. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w pok. 21 w dniu 23.09.2020 o godz. 10:15

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Wrzesień 30, 2021
Powiat: 
brzozowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Opis kryteriów.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Cena 100%

Wybrana zostanie oferta nie podlegająca odrzuceniu z najniższą ceną.

Ocena pozostałych ofert dokonana zostanie według następującego wzoru:

              najniższa cena ofertowa

Cena = ------------------------------- x 100 pkt.

            cena oferty badanej

Wszystkie oceny zostaną wyliczone z dokładnością do 2-ch miejsc po przecinku.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.