Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Spółdzielnia Mieszkaniowa PIONIERSKA, ul. Pionierska 15, 38-700 Ustrzyki Dolne
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem niniejszej specyfikacji technicznej są wymagania ogólne dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych obejmujących termomodernizację ścian budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nowej 5 w Ustrzykach Dolnych.

Przez roboty budowlane rozumie się:

  • Demontaż rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich , instalacji odgromowej, skucie posadzek na balkonach, demontaż opraw oświetleniowych , demontaż zadaszeń nad wejściami do kl. schodowych.
  • Wykonanie obróbek blacharskich z blachy gr. 0,70 mm malowanej proszkowo Wszystkie obróbki powinny być tak wyprowadzone, aby ich krawędź była oddalona od docelowej powierzchni elewacji min. 40,0 mm.
  • Wykonanie dodatkowego kotwienia istniejącego ocieplenia ścian - według zał.  Nr 2 do Opinii technicznej.
  • Wymiana istniejącej stolarki okiennej w piwnicach na okna z PCV (min. pięciokomorowe,  dwuszybowe, rozwierno uchylne ).
  • Roboty elewacyjne polegające na oczyszczeniu elewacji, zagruntowaniu, zamontowaniu ocieplenia (styropian EPS 70 0,04 gr. 14cm, na cokole styropian FS 15 gr. 5cm) osiatkowaniu ścian z kołkowaniem do podłoża, wykonaniu podkładu wraz z położeniem tynku silikonowo-silikatowego barwionego  (baranek) na ścianach oraz tynku żywicznego na cokole.   Roboty należy wykonać zgodnie z instrukcją systemu zatwierdzonego  przez ITB.
  • Montaż zadaszeń nad  wejściami do klatek schodowych.
  • Roboty w zakresie instalacji elektrycznej polegające na montażu opraw oświetleniowych na uchwytach z blachy nierdzewnej.
  • Remont balkonów polegający na uzupełnieniu ubytków w żelbetowej płycie balkonu, wymianie obróbek blacharskich (blacha powlekana gr. 0,7 mm), izolacji przeciwwilgociowej ( 2 x papa termozgrzewalna + folia) i termicznej (styropian FS 15 gr. 3cm) oraz posadzki cementowej. Wykonanie ocieplenia płyty balkonu (styropian FS 15 gr. 3cm, kołkowanie, osiatkowanie, kątownik z kapinosem, tynk silikonowo-silikatowy jak na elewacji), oczyszczenia i 2 x malowania balustrad oraz montaż okładzin z płytek gresowych antypoślizgowych na kleju elastycznym mrozoodpornym.
  • Odkopanie ścian fundamentowych, wykonanie izolacji powłokowej pionowej (Greinplast IBG + CP 41) montaż ocieplenia (styrodur 035 gr. 5cm), foli kubelkowej, zasypanie ścian fundamentowych z warstwowym zagęszczaniem gruntu co 25 cm, oraz wykonanie płyty odbojowej z kostki brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej.
  • Montaż zwodów pionowych schowanych w rurkach i w wyciętych bruzdach w termoizolacji z obsadzeniem drzwiczek z p.c.v. do opomiarowania i konserwacji złącza. Wykonanie pomiarów + protokoły.
  • Montaż rynien i rur spustowych z obróbkami z blachy powlekanej gr. 0,7mm..
  • Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją (paroizolacja, wełna twarda  gr.27cm, folia).
  • Roboty wykończeniowe - dotyczy ogólnej kosmetyki wykonywanych robót tj. uszczelnianie parapetów, obróbek blacharskich, wszelkich poprawek elewacyjnych wraz z usunięciem rumowia i śmieci.

 

Uwagi :

 

  1. Roboty elewacyjne muszą być wykonane metodą lekko-mokrą, w jednolitym systemie, którego nazwę Wykonawca wskaże w ofercie.
  2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, remontowanego budynku i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonanej wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
  3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.
  4. Wykonawca robót odpowiada za wszelkie uszkodzenia i ponosi koszty ich napraw.
  5. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu terenu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
Kod CPV: 
45262120-8
45111300-1
45261300-7
45421000-4
45443000-4
45311200-2
45312311-0
45317000-2
45261320-3
45450000-6
45262110–5
Warunki udziału w postępowaniu : 

Opis warunków wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki i złożą dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków:

  • posiadają stosowną wiedze i doświadczanie zawodowe;
  • dysponują potencjałem technicznym;
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia;
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  • złożą ofertę zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji;
  • zaakceptują projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian;
  • złożą harmonogram rzeczowo-finansowy objęty przedmiotem zamówienia w ujęciu kwartalnym.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwie  roboty (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) występujące w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje).
  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , jeżeli przedłoży wykaz narzędzi lub sprzętu technicznego dostępnego Wykonawcy w celu zapewnienia należytej jakości robót.
  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zapewniający realizację zamówienia, jeżeli przedstawi aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł .
  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Termin składania ofert: 
piątek, Lipiec 7, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce i termin składania ofert:

  • W siedzibie Zamawiającego Spółdzielnia Mieszkaniowa PIONIERSKA ul. Pionierska 15, 38-700 Ustrzyki Dolne Biuro Spółdzielni do dnia 07.07.2017 roku do godz. 15.00
  • Oferty bądą otwierane w dniu 10.07.2017 r. o 11:00 w siedzibie Zamawiającego Spółdzielnia Mieszkaniowa PIONIERSKA ul. Pionierska 15, 38-700 Ustrzyki Dolne Biuro Spółdzielni
  • O wynikach postępowania Oferenci zostaną niezwłocznie powiadomieni na piśmie
  •  
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Nazwa kryterium

Waga  kryterium

Sposób punktowania

Cena

85%

Cena oferty najniższej brutto

Liczba pkt = --------------------------------------  x85%

Cena oferty ocenionej brutto

Gwarancja jakości

(min. 4 lata, max. 6 lat)

5%

4 lata – 0 punktów

4,5 roku – 2 punkty

5 lat – 3 punkty

5,5 roku – 4 punkty

6 lat – 5 punktów

Doświadczenie

10%

Brak doświadczenia – 0 pkt

2 inwestycje wskazane w pkt 14 – 2 pkt

3-4 inwestycje wskazane w pkt 14 – 3 pkt

5 < inwestycji wskazanych w pkt 14 – 5 pkt

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Październik 31, 2017
Powiat: 
bieszczadzki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Warunki zmiany umowy – określenie istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

  • Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy w sytuacji gdy:
  1. zostaną wprowadzone niezbędne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, bez których wprowadzenia nie będzie możliwe wykonanie umowy,
  2. wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych;
  3. wystąpi konieczność wykonania robót materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru,
  4. proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub wartości robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,
  5. wystąpi konieczność rezygnacji z części robot, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia w wartość niewykonanych robót),
  6. realizacja robót zostanie przerwana na czas określony, za zgodą Zamawiającego z uwagi na warunki pogodowe, uniemożliwiające realizacje robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
  7. nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT,

Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy oraz ewentualne skutki wynikające z wprowadzonych zmian do umowy

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0158/16